slapp vecka. :)

Den här veckan har verkligen varit slapp. :) har nästan inte haft några laktioner ju. :) Och imorgon har vi ju stall. Trevligt hade vi idag på lunchen iaf. ^^ Satt i omklädningsrummet och pratade om sex. Jag och sussie var tänkt att åka till charlottenberg idag också. :P Men det blev inget för jag var tvungen att passa Ballen. ^^ men jag sparar pengar till ullared den 28e :D ska bli skoj. Sussie ska med mej dit också. wiiie

Snart ska jag åka till christoffer. :) <3 och imorgon är det Arvikamârten också. :D :D Ska bli skojj. :) Emma, Robert, Daniel, David, Råååååååland, ninni, Christoffer och Mattias? kommer hit imorgon.

na na na na na na na na batman! typ...

Kommentarer
Postat av: Emma

Ska bli skoj :D

2008-10-02 @ 23:00:56
URL: http://eolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0