rubrik.

Igår var jag hos sussie och vi hade ridskola och så. Det gick väldigt bra. :) och vi borstade fetisarna också som jag har glömt vad dom heter. :O Vi ska rida dom på tisdag. ^^ Ska bli skoj. :) Vi spelade lite guitar hero också. :) jag ägde ju lätt. Och så lockade Sussie mitt hår också. Det var kul för jag såg hemsk ut. men men. Sen åkte jag till min älskling <3 det var myys.

Idag har det inte hänt nåt alls som det brukar göra i mitt liv. ^^ Tur att ingen läser min blogg för den är så tråkig. Fast nu kom jag på en sak. :O jag köpte ett bonsai träd (ingen aning hur det stavas) idag ju, men det var väl inte så intressant. :P

Kommentarer
Postat av: Emma

Shit ett träd :D Robert har äntligen slängt våra två döda xD

2008-09-20 @ 22:53:39
URL: http://eolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0