3år med älskling idag <3

Grattis till mej och Christoffer på 3års dagen. :)

Sov hos Christoffer inatt och vaknade av hans veckarklocka imorse och sen var det typ omöjligt att somna om. :P hade en jävla mygga på rummet också och den gjorde ju inte saken bättre. :P Så dåligt humör blev det imorse. ^^ Sen när jag äntligen hade lyckats somna om så sov jag till halv 11 typ och då gick jag upp och spelade sims3 lite. :P Sen kom christoffer hem på sin rast och då åt vi mat och myste lite. :) Nu har jag åkt hem och gått ut med Ballen och duschat och sen kommer Christoffer hit när han slutar skolan. :) då blir det mer mys och sen bär det av på kalas och sen ännu mer mys med älskling <3

Imorgon åker hans mamma och syrra bort också. :O lite skönt faktiskt. ^^ Så jag ska vara lite halft kattvakt åt Figge till veckan. :) nu tycker jag det här innlägget börjar bli lite långt så nu får jag avsluta med en snygg bild. ;) haha


Älskar min Stoffe <3<3<3<3 tihi

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis! :D Ja har ny blogg xD

2009-08-26 @ 15:59:02
URL: http://takbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0