häääääälj

Jepp då är det helg igen då. :) Vet inte vad jag ska hitta på idag men imorgon händer det grejer iaf. :)

Idag har jag varit på stan med mamma. Vi var inne på expert och pratade lite om datorn den är lite sepe.. men vi kanske ska lämna in den men det får vi se.. Och så var jag och köpte en grej till Christoffer. :) Eller det är ju knapt en grej ens men söt är den iaf. Han ska få de på våran 3 års dag på onsdag. :) mys <3 sen var vi på bolaget och sen var vi och handlade lite. :P sen åkte vi hem och åt. :P Nu sitter jag bara och tråkar men ska snart på stan igen men med christoffer den här gången. :)

Imorgon blir det karlstad med Christoffer. Nån brl träff eller nåt. ^^ Sen ska han på kräftskiva och sen ska vi ut i Televerkarn. :) Åmotsparken tror jag det blir. :) Jag, Christoffer, Daniel och Junior. :) Och Gaers kör. Blir nog kul. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0