Måndag.

Nu är helgen slut. :P hände lite kul saker på natten faktiskt. ^^ haha jag gick till select efter brygga och köpte mat sen gick jag och satte mej på en sten och åt och sen gick jag hem.  :P Orkade inte sova direkt när jag kom hem så jag satt uppe i köket och pratade med mamma ett tag och drack vatten. ^^ sen gick jag och la mej och då kom christoffer hem. Han spydde och sen ville han bada :P Så det gjorde han. sen har jag ingen aning hur länge han gjorde det för jag märkte inte när han la sej hos mej sen. :P Men på morgonen kom jag upp och pratade med mamma som hade vaknat kl 6 på morgonen av ett ljud så hon skulle kolla vad det var. Så hon gick till badrummet och där var det översvämmning. :P Christoffer hade lämnat vattnet på och proppen i i badkaret när han gick och la sej. :P och så hade han torkat sej på en av handdukarna istället för att ta ett badlakarn i skåpet. :P haha inte lätt att vara full.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0