damdidam

Alla kan nog gissa vad jag gör vid det här laget så jag hoppar över den tråkiga punkten. :P Idag har jag inte gjort mycket kul förutom en grej. ^^ Tyson (christoffers katt) hade diarre idag så han hade bajs på hela bakbenen förut och det var väldigt äckligt så vi skulle skälja av honom. :P Men han fick panik i badkaret och jag försökte hålla i honom men han slingrade sej och trasslade in sej i kedjan till proppen i badkaret så ju med han sprattlade ju mer låt det så det var rena kaoset där. :P Sen rev han upp hela mina armar typ och sen var hela katten blöt fast vi bara skulle skölja bakbenen. ^^ men han var rätt nöjd när han fick gå iaf :P haha.

har inte hittat chaufför till lördagen heller. :/ Och måste byta däck på bilen också innan det om vi nu ska ut. :O aja. Får leta vidare. :P Nån som är frivillig? ^^ om jag inte ska ut kanske men bara kanske jag ska köra istället. :P men det blir det nog inte. ^^ hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0