det går precis lika bra med selleri.

Börjar bli trött nu har suttit för mycket vid datorn idag tror jag. :P  Mamma har plockat fram massa tomtar nu också. ^^

Sitter och lyssnar på julradio som vanligt. ^^ har lyssnat sen jag vaknade ;) Elektrikerna kommer tillbaka imorgon också. ^^ jobbigt! men dom fick inte ordning på lampan vid bänken så dom skulle felsöka eller nåt imorgon. :P

just det. ^^ Skulle hämta mina vantar i bilen förut också. :P Men jag tog mej inte in i den. haha inte ens med låsspray. ^^ Kan inte ens vrida nyckeln så min bil får väl stå där och frysa då. :P Jag orkar inte krångla mer iaf. ^^ inte bra med regn och sen minusgrader. :P Men det var inte bara jag som hade problem har iaf sett 2 grannar till som har stått och krånglat som galningar för att ta sej in i bilarna. fast dom lyckades tillslut också tror jag. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0