grattis marri!

Jag vann en julklapps rim tävling på julradio nyss. ^^ haha! Jag rimmade på microvågsugn. ^^

typ

Om du hungrig är
och inte gillar matlagningsbesvär
om du vill slippa kotletter vända
kan du denna använda
det tar bara en minut eller så
att laga en middag för två
så nu kan du på dejten vara lugn
för här får du en............... microvågsugn

nåt sånt var det jag minns inte riktigt. ^^ lite kul att vinna iaf. :P Synd att man bara vann äran. ^^ haha men men. kul ändå. :P jag själv tyckte inte ens det var bra jag bara slängde ihop nåt. ^^

Kommentarer
Postat av: Emma

haha låter som en bra julklapp till dig ;)

2009-12-09 @ 12:52:46
URL: http://0lausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0