hicka!

Har just kommit hem... Ville inte hem än men det ville daniel och eftersom han körde så hade man inte så mycket att välja på så nu sitter jag här med världens hicka och har tråkigt :p Ingen är inne på msn och skulle inte tro att nån är vaken eftersom inte så många är ute och festar på en vanlig tisdag. :P men men... Annars är det som vanligt... tyvärr................................................. ehm... nu blev det mycket punkter. :P Men det gör inget. :P Kanske finns nån som gillar punkter. :P nu känns det som det blev massa tråkig fylleblogg. :P Men jag orkar inte bry mej för det är så det blir när man är full. ^^ Nästa fylla blir nog på nyår. :P Får Jag hoppas. :P Har ju lovar folk att vi ska börja här kl 4 tror jag. :P Eller 5 :P Minns inte jag är ju inte nykter och jag var lika onykter när jag sa det så det blir nog bra. :P Alltså det känns som det blir etrt låååååååååååångt fylleinlägg nu men men. ^^ Får nog dra mej från datorn nu innan nån dör av det här nlägget :P hehe godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0