regn...

Hatar regn... Var just ute med albin och det var inte så kul för jag blev blöt. :O Fast det var kul när jag mötte 5 små tjejer som lekte kadrillj (stavning?) som ville klappa albin. :P Så dom fick göra det. :P Tror inte albin gillade att ha 5 ungar över hela honom men ^^ hehe. Han bara satt där och blev klappad iaf. :P hehe. Dom babblade massa om att dom hade sett han förut och att dom också hade hundar och bla bla bla. jobbiga var dom... Nu är det julradion som gäller en liten stund till sen ska jag på möte kl 13.00 och sen måste jag förbi arbetsförmedlingen med lappen som är ganska försenad. :S Så jag får kanske inga pengar innan jul. :( Dumma mej! men men.. Vi får hoppas att dom är snabbare än vanligt. :P

Måste köpa julklappar också. :/ Börjar bli stressad nu.. Ingen aning vad jag ska köpa till Sussie och Christoffer ju! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0