oj vad jag bloggar ofta... eller inte. ^^

Emma nu får du nåt att läsa. :O ingen annan läser iaf. :P men men det händer aldrig någonsin nåt i mitt liv ändå. :P

Idag köpte jag ett par nya skor. :D as coola men dom är för små men jag orkade inte bry mej för jag var tvungen att ha dom och dom fanns inte i fler storlekar. :P så det får gå ändå. :P Sussie köpte också nya skor. :D Väldans vad vi fyndar. :P jag skulle ju kunna lägga upp en bild på mina nya skor men ofta jag orkar. Den enda som läser är ju emma och hon lär ju se dom ändå snart. :)

På fredag ska vi antagligen ha lite filmkväll också. :) Jag, Christoffer, Emma och Robert. :) Och så kanske vi ska bowla också. :D det var det längesen jag gjorde. :P iaf irl annars har jag ju bowlat massa på wii hos min kusin. ^^

På lördag blir det ut och åka bil också. :) ska bli kul. ^^ I Daniels bil.

nu blev det visst massa text till slut. :P det här lär ju vara mitt längsta inlägg hittills. :P jag är ju bara föööör cool. :P nu måste emma anstränga sej och börja läsa min blogg igen. :D kul för henne. ^^

Kommentarer
Postat av: Emma

wohoo nu har jag äntligen nåt att göra igen :P

2009-01-29 @ 09:08:50
URL: http://eolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0