fryksdalsdansen.

Har just ätit frukost och ska snart duscha. :P Känns som jag har massor att göra idag. :P Ska snart till Rååååååland och koppla in mitt nya slutsteg och ladda batteriet i min bil så att den är klar för i kväll. :P För då åker vi till Fryksdalsdansen en sväng och på bolaget ska jag också innan i kväll och till åmot om jag hinner och så måste jag till konsum eller nåt och köpa juice. hur fan ska jag hinna allt. :P Och så måste jag komma på vad jag ska ha på mej i kväll också. :P inte lätt alla dagar. men nu måste jag duscha så jag kan börja göra alla saker innan dagen är slut. hoppas det inte blir en bad hair day också för då måste jag duscha håret igen sen ikväll innan vi ska åka. :P haha. längsta inlägget på länge. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0