Hemma. :/

Tråkigt att dom åkte till stan så här tidigt. :P Jag ville ju vara kvar. :) Det var faktiskt riktigt kul men lite störande att jag fick ett nytt smeknanm. :P Alla kallade mej för "fyllo" haha. :P Lite kul för jag var ju ändå inte så full. :P men men. det var kul att spela kubb och grejer iaf. :) Trevliga folk var det också. :) Jag kanske ska ut imorgon också. Blir inget köra iaf. :P Tänkte ju köra men jag ångrade mej ganska snabbt eftersom någon beter sej som ett svin. mmm så kan det gå. men nu ska "fyllo" gå ut och gå eller nåt? har ingen lust att sitta hemma ju. :/

Just det jag skulle gå ner från verandan också dom hade ju ingen trapp där bara knölig jord. :P Så jag vrickade foten 2 gånger. :P Första gången var det inte så farligt andra gången var det rejält. :P Så jag har svin ont nu. :P Men men jag överlever. :) Ska kanske ut imorgon också. :O åka bil blir det i så fall. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0