bästa dagen på väldigt länge.

För en gång skull har jag en bra dag, :D vi har haft fint väder och Isold tog vänster galoppen utan problem. Tign lärde sej hoppa och vi spännde för båda shettisarna idag utan problem., :P äntligen en dag när allt går som man vill. :) harald åkte häst och vagn med oss också. :O han är söt den kissen. :P och sen har det ju hänt en till underbar sak också och jag kanske kan ha ett liv i en vecka iaf. :D sköööööönt. sen blir det ju studenten snart också. :O och då är bilen bara min. <3 :D men älskling får ju självklart ha den lite också för han är bäst. <3 förlåt älskling för att jag är så störd <3 men du försöker inte så bra du heller. <3

hejdå.

Kommentarer
Postat av: Emma

Skönt att de varkar va bra mellan er nu! Ni gör mig orolig när ni håller på så! :S

2009-05-22 @ 20:50:16
URL: http://eolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0