vill bara försvinna...

Det kommer aldrig mer bli som det var. känns som allt bara rasar och jag vill inte finnas mer. jag vill känna mej omtyckt av någon men just nu känner jag mej bara värdelös.

tårarna bara rinner varje kväll och varje natt. Vill bara att allt ska vara som vanligt jag orkar inte med det här mer.

kan inte tänka på nåt annat på dagarna. Mår illa hela tiden och har svårt att äta det bara känns som det ska komma upp igen. Börjar skaka så fort jag tänker på dej. det är läskigt att kroppen reagerar så på något psykiskt.

Du skulle inte ens märka om jag aldrig mer kom hem. Du är bara glad när jag är borta ändå.

förlåt att jag skriver så tråkig blogg jag har ingen annan stans att avreagera mej och skriva mina känslor så läs inte om du inte vill. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0