bowling.

jag sög hårt på bowlingen igår. ^^ haha. men hade ju bra sällskap så det gick bra ändå. :D jag och sussie hade skrattanfall också sen på stan. ^^ hehe kul.. Sen drog vi på "fest" typ. :P Eller det var typ 3 pers som satt och drack i en lägenhet. men det var trevligt där också. ^^

2 dagar kvar till julradion startar nu. :D längtar. :) Skyltsöndag är det idag också. ^^ var nere på stan förut och kollade lite bara men jag drog med ballen ner så var inte där så länge. ^^

Nu ska jag vänta på att mamma kommer hem och så ska jag tigga mat eller nåt. ^^ är hungrig som fan nu!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag skulle villa prova bowling nångång.. :D

2009-11-29 @ 17:00:46
URL: http://honjosefin.blogg.se/
Postat av: anne

jag är också dålig på bowling haha..

2009-11-29 @ 17:21:19
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: Ninni

Jag å de jävla klothelvete! ;)

2009-11-30 @ 15:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0