fisk

Mitt yngel dog inatt. :(:(:( stackars liten jag som ville släppa ut han snart!! och min ballong hane håller på att dö eller nåt. :/ Hans fena är trasig och han simmar konstigt. :O men men. :( Blir till altai och testa vattnet igen idag då. :O

Christoffer fyllde ju år igår också. :) han fick ett sportluftfilter av mej. ^^ haha han verkade rätt nöjd med det. :P han var hemma från skolan igår också för han hade huvudvärk och ont i armen. :P det var mysigt. :) Sen när hans mamma kom hem så fick vi pizza och sen åkte vi ut och träffade gaers som ville se luftfltret och sen drog vi till matte och kollade på bilen. ^^ Sen blev det tillbaka till christoffer och äta tårta. :D gott!

Snart ska jag till altai och kolla vattnet och sen blir det möte kl 13.00 och sen kalas kl 17.00 hos Älskling.

Imorgon blir det förfest hos mej och sen rajjens och spela bowling. :) blir nog skoj. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0