jahapp.

Eddie åkte ur idol idag. :) Gött. men men. Jag och Emma har börjat twittra. ^^ haha. Eller vi blev medlemmar iaf förut för att testa men jag får se om jag orkar vara med länge. :P hehe.

Lånade ut min bil till Christoffer också. -.- Det skulle jag inte gjort. :/ För jag sa typ tills idol är slut för jag vill ut och åka och kolla på snön men nu är ju han på väg till sunne så jag har ju ingen bil innan 2 iaf. :/ Och antagligen tar det längre än så också. hmm... Får väl inte åka ut förens snön är borta igen. :( blöö. Får nog lära mej att säga nej snart. :P hehe

aja. Nu sitter jag ensam på en fredag kväll och tar mej ingenstans. yaay. Roligaste helgen på länge... not. har iaf jätte lite chips kvar och lite ostbågar som jag kan knapra på. :O Finns inte ens nåt att kolla på på teven.. Snart går jag och lägger mej eller nåt. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0