rekord!

Jag har slagit mitt rekord i antal läsare. :O 12 läsare är det nya rekordet. ^^ tråkigt att båda mina oranga yngel är döda också. :O nu har jag bara 2 igen. ^^

Christoffer började sent idag. :) Så det var mysigt att han inte gick upp tidigt som vanligt. :D Så vi åt mat och sånt innan han åkte. :) Och jag spelade sims också. ^^ Sen har jag varit hemma och tråkat och skrivit lite personligt brev. :P får nog börja söka jobb snart. :P I kväll kommer Christoffer hit också. :) är ensam hemma då för mamma ska ju på lars winnerbäck. :P hehe. Och på fredag åker hon till kronan och bor där i 2 veckor typ. :P För dom åker till thailand. gött. då kanske det blir party här. :D det var ju rätt längesen nu. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0