spya

Har mått så jävla dåligt idag så jag typ ville dö. :P Kunde ju knappt ens sova inatt. :P inte ofta jag har svårt att sova när jag är full faktiskt. :P men men. Gick upp vid 9 för att jag inte klarade av att ligga ner längre och sen efter ett tag la jag mej i soffan. :P har inte ens kunnat dricka vatten för att jag mått så illa... Sen kom den jävla kattfan och gick på mej så då var det bara att knuffa bort han och springa till toan och spy. Men eftersom jag inte åt nåt igår och inte har ätit eller druckit nåt idag så spydde jag typ luft. :P Hemskt var det. ^^ Men nu mår jag 500 gånger bättre och ska försöka dricka lite vatten nu så huvudet inte sprängs på mej. :P

kul med ett helt inlägg om min spya. :P hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0