städdag typ.

vaknade typ 10.30 imorse och gick upp och kollade på teve ett tag. Sen fick jag för mej att jag skulle städa. :P Vet inte varför jag fick för mej nåt sånt men. :P Iaf så började jag med all disk och sånt och sen städade jag hela köket och när det var klart så började jag i mitt rum och det tog tid vill jag lova. :P När jag hade städat totalt 2 timmar kom Christoffer hit och skrämde skiten ur mej typ. :P jag dammsög så jag hörde inte att han kom så han passade på att skrämma mej och det lyckades han med vill jag lova. :P dumma han!

Sen satt vi och kollade på teve lite och sen ringde Junior till honom och då åkte han bort. :P Sen städade jag lite till. Och nu sitter jag här. :P Tur att jag inte bor hos Emma för då skulle jag aldrig orka städa. :O Man kaan ju gå vilse där. :P Sist jag var där fick jag be en av städerskorna visa vägen eftersom jag hade gått vilse i korridor 7 det är den som är brevid den stora matsalen och gästrum nr 3. :O

nu börjar det spåra ur lite här känner jag. :P Så nu ska jag kolla på Hannah montana och slappa lite eftersom jag ansträngt mej så mycket idag :P

Kommentarer
Postat av: Emma

Nja de va nästan rätt :P korridor 4 ligger till vänster om korridor tre ner för trappan och sen till höger om gästrum nr 3 och den stora matsalen :P

2009-11-10 @ 18:15:41
URL: http://takbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0