fågel på dej!

Har igentligen ingenting att skriva nu men jag gör det ändå. :P Köpte 2 till guppyhonor igår. :P Inte så intressant. :P men men. Väntar på att dom ska få in fler ballongmollys för det vill jag ha! men jag får åka dit imorgon igen för dom skulle troligen ha fått in fler då. :) Upptäckte igår när jag kom hem att en av dom nya guppysarna är missbildad i ansiktet också. ^^ men den är söt haha. fyfan vad jag tror att alla är intresserade av mina fiskar alltså. :P eller inte. :)

Funderar på om jag ska äta frukost nu också eller om gubben kommer hit och ska ha mat snart? svårt att veta när han inte svarar på¨sms. :O Dumma Christoffer! <3

Till helgen blir det nog bowling också. :) Trevligt.

Kommentarer
Postat av: Emma

hoho bokar du lördag eller? va kostar de? :D

2009-10-15 @ 13:39:41
URL: http://takbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0