hej hopp.

Jag är ganska trött idag. :O Kom hem runt 6 imorse eftersom jag drog ut och körde inatt. :P dom ringde lite efter 1 inatt och undrade om jag kunde köra televerkarn lite. :P Jag hade ju inget bättre för mej hemma vid teven så jag körde. :) Ganska skoj faktiskt men jag blev trött på slutet.

Idag har jag varit på timmys och köpt mat och det blir ju billigare för varje gång. :P hehe dom gillar nog mej. :P Beställde en hamburgertallrik med 90g hamburgare och det kostar 49kr men jag fick en 150g hamburgare istället och behövde bara betala 45kr. :P så jag fick mer än jag beställde och fick betala mindre än jag skulle. :) Fördel att vara tjej när man handlar där. :P Sen åkte vi hem och käkade maten och nu ligger älskling och sover i soffan. :P Snart blir det väl duschen om jag lyckas få upp han ur soffan och sen blir det inflyttningsfest hos Emma i karlstad. :)

På hemvägen imorgon springer jag nog in på pets och köper lite fiskar när jag ändå är så nära. :O Vill ha lite liv i akvariet nu förutom alla störda sniglar då. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0