yaaaaaaay!

Och vem vann bowlingen 3 gånger i rad? (H) Jo jag såklart. :D Jag utklassade dom andra lätt. :O Eller ja det var väl mest tur. ^^ 4e spelet hann vi inte spela klart men Emma och Christoffer låg lika och hade mest poäng när tiden tog slut så vi kan väl leka att dom vann. ;) fast jag hade säkert vunnit igen om vi hade spelat klart. :O efter bowlingen gick vi till timmys och dom andra köpte mat men jag var inte hungrig. :P Sen fick vi skjuts hem av Ahlis. :) men älskling var ute och åkte bil nån timme till innan han kom hem. :)

Idag har jag och älskling bara slappat i sofforna. :P varsin soffa och varsitt täcke massa vatten och cola. <3 trevlig bakfylledag. ^^ Men älskling gick hem för ett tag sen nu så jag är ensam. :P Väntar på att mamma ska åka hem om några timmar så jag får fet mat från donken. :) men nu blir det mer cola och kolla på teve. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0