jahapp.

Då är man bokad som chaufför dom 2 nästa lördagarna då. :P får väl se hur pigg jag kommer vara när jag ska köra bil hela nätterna istället för att supa... blir nog bra.

Idag blir det nog på stan och köpa present till mamma skulle jag tro. :O Hon fyller ju år på fredag.

just det. :P Inatt blev jag väckt av Christoffer också. undrar om han hade en aning om vad han pratade om igentligen. :P
typ;

C: knuffar på mej tills jag vaknar...
M: mmmm....
C: Vart är plasten?
M: Plasten?
C: mm..
M: Vilken plast?
C: Den tänkte jag bara.

Normalt eller? vadå den tänkte jag bara? ja jag får fråga han sen om han visste vad han pratade om. :P han kommer väl snart hem på lunchrasten skulle jag tro. :O
Nu börjar det här inlägget bli ganska långt. :O Sånt händer inte så ofta. men men ni får njuta av det här intressanta inlägget. Nu är jag hungrig hejs. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0