tjo.

Igår var det kalas här. :P Ganska tråkigt. ^^ Sen bowlade vi. :) Jag, Christoffer, Daniel, Junior och Gaers. Jag var ensam nykter så jag körde åt dom efter bowlingen. :) Gaers åkte hem tidigt och Christoffer åkte hem vid halv 4 typ. :P Men Junior och Daniel körde jag på till lite efter 6 typ :O Kom hem till Christoffer halv 7 på morgonen och var klarvaken :P Kunde inte somna på minst en timme eller nåt. ^^ Sen vaknade jag vid 10 på morgonen igen och då fick jag inte ligga kvar länge i sängen för då skulle vi till Ahlis garage och greja med bilen. -.-

Nu är jag bara hemma och drygar eftersom jag inte åkte till Torsby. :/ Jävligt tråkigt har jag iaf. Så jag kollade på "Den modiga lilla brödrosten" med mamma förut. :P Nostalgiiiii! :D:D den ägde iaf. :) men nu vill jag typ bara dö.. blääää. Hatar helger nu för tiden det är ju bara bajs av varenda helg tycker jag. Men igår var det skoj att prata gamla tecknade serier och grejer med daniel och junior. :) mycket trevlig kväll faktiskt.

Nu blev det ett långt inlägg igen. :O Hoppas ni orkar läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0