Ensam

Känner på mej att detta kommer bli den mest ensamma helgen på väldigt länge. Mamma åker ju upp och passar huset i kronan imorgon tills på söndag så det kommer bli sjukt drygt här utan emma :-o christoffer är ju ingen idé att ens försöka få hit eftersom det är på en helg han har aldrig tid då ändå. Så det får bli att sitta i soffan med katten och leka gammal katt kärring eller nåt. Tur att det finns wii och internet och sånt... Usch nu ska jag lägga mej och sova och hoppas att jag aldrig vaknar så ni slipper läsa om mitt gnäll... Godnatt

Kommentarer
Postat av: emma

kan muntra upp dig med att sa fort jag ser nagot annorlunda som skiljer sig fran hemma sa tanker jag pa dig att de har maste jag beratta for dig haha! :D

2010-04-08 @ 03:40:00
URL: http://takbox.blogg.se/
Postat av: Marri

Du måste ju berätta om allt för mej. :D Fast det kanske blir lättare sen när du är i familjen så vi inte bara har kontakt genom blogg kommentarer. ^^

2010-04-08 @ 12:09:21
URL: http://snoppmarri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0