Hemma

Nu har jag just kommit hem från Karlstad. Jag som vanligt suger på att hitta kläder men jag köpte ett linne på H&M för 29.50! Det fanns bara ett kvar och det var för stort men det var sött så jag köpte det ändå eftersom det var så sjukt billigt! Det var inte ens rea det kostade så lite ändå så då måste man passa på! Det var iaf ett vitt linne med en rosa jordgubbe på ^^ Sussie handlade mer än mej hon köpte 2 par skor och leggings tror jag. Minns inte om hon köpte nåt mer.

Sen drog vi till Biltema så sussie kunde köpa spolarvätska och sen drog vi vidare till Pets. Där gick vi omkring ett bra tag och kollade på massa djur. ^^ Jag blev "attackerad" av en albinogroda så jag typ sket ner mej. Den var jätte stor ju! Sen köpte jag iaf grus till akvariet och Sussie köpte kaninmat.

Vi diskuterade lite om en resa till Norge också som får bli när hon kommer hem från spanien. Ska bli kul att komma upp dit igen! Nu ska jag kolla om det finns nåt att äta eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0