Kalas avklarat!

Nu har jag varit hemma från kalaset ett tag och sitter i soffan och myser med Christoffer. På kalaset fick vi thaimat. Bodil går ju på thaikursen som mamma går på så det blev den maten dom lagade i torsdags. Men det var gott även om det blev lite tjatigt att äta samma mat torsdag, fredag, söndag. ^^ Sen fick vi god tårta med päron och chokladsmak. Sen spelade jag, Pernilla och Simon wii och jag blev lite sur för pernilla slog mitt rekord på wakeboard! snyft! Men jag ska ta tillbaka det till helgen. ^^ Har jag tänkt mej iaf. annars får jag väl vara nöjd med att jag slog rekordet på bowlingen! :D Inte så intressant att läsa om det här kanske men men.

När jag kom hem gick jag ut med Albin och sen kom Christoffer hit. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0