lort

Idag blev jag tvungen att byta däck på Televerkarn! SJÄLV! Jag har aldrig bytt däck helt själv förens nu. Men Christoffer fick efterdra iaf eftersom jag inte är så stark och jag vill inte att däcken lossnar när nån kör så det var nog bra att han gjorde det. Men jag känner mej duktig nu iaf! Tjejer kan allt som gubbar kan. :D Fast nu måste jag ta bort mitt nagelack som blev helt förstört. Och jag lovar jag har aldrig i hela mitt liv varit så skitig om händerna! Jag var seriöst helt svart! usch. Men efter jag hade tvättat av mej jätte länge så fick jag kladdkaka med grädde. Så jag blev glad då iaf. Efter fika pausen kom Ahlis och visade upp bilen. Han har besiktat den och grejer nu efter att ha gjort iordning den i 100 år eller nåt. Kanske 4 år? Jag trodde iaf inte den skulle bli klar innan den här sommaren kanske innan nästa. ^^ Men den såg grymt fräsh ut men jag är inget jätte fan av BMW precis.

Nu ska jag vänta på att mamma kommer hem med thaimat till mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0