Marri är på Elmia..

..och då har jag tråkigt eftersom hon inte kan uppdatera sin blogg och jag får inget nytt att läsa. Men jag kan uppdatera om hennes dag så jag har något att läsa sen.

Hon åkte med folket runt 6 tiden imorse. Hon har blivit väldigt hes under dagen, antar att det är pga av allt skrik i bilen. Hon har även sett tre älgar som var stora och hon började bli bakfull förut men hon skulle bota den på hennes egna sätt. Ni får nog veta imorgon om hennes botemedel fungerade.

Och Marri! På måndag är det vår dag. Kommer grina som fan när vi säger hejdå, de ska du ha klart för dig!

//Emma

Kommentarer
Postat av: emma

haha de roligaste är att jag läste de nu igen efter en timme xD

2010-04-02 @ 21:34:22
URL: http://takbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0