Promenix

Jag känner mej duktig idag för jag drog med mej Albin ut och gick runt stallet i solen. Kände att jag var trött på stt bara sitta inne hela dagarna när det ändå är så fint väder så jag gick ut och gick istället. Synd bara att Albin är så slö. När vi kom till Helmia så såg jag Christoffer och Matte där på parkeringen så jag gick och pratade med dom ett tag och sen gick jag lite längre bort på parkeringen och då ropade Sill på mej så jag stannade och pratade lite med henne också. hehe. Sen gick jag, Albin och mina nya skavsår hem igen. ^^

Nu ska jag bara sitta här och tycka synd om mej för att jag har skavsår ett tag sen ska jag äta, kolla på teve och sen sova. Imorgon ska jag på möte kl 13.00 så jag måste gå upp i tid för mamma ska ju bort på möte hon också så jag måste hinna ut med Albin innan jag ska iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0