sol

Fint väder idag. hehe. Förkylningen är värre idag än den var igår så det känns lite surt. Igår orkade jag typ inte gå och byta kabel så jag hade internet så jag sket i att sitta vid datorn typ hela dagen igår. Kändes ganska bra faktiskt. Så istället vilade jag och kollade på teve. Såg faktiskt på Hitta nemo 2 gånger igår. Så tråkigt hade jag. Var hos Christoffer en sväng också men det var typ dit och sen hem igen för han skulle ju ut. Kollade på mr. Bean med mamma på kvällen också. haha. Jag fattar inte hur nån kunde komma på ett sånt program. Han äger ju! Tror nog ingen skulle kunna spela den rollen så bra som Rowan Atkinson gör. Och det är även konstigt att se Atkinson i seriösare filmer för det känns som att han bara ska vara Mr. Bean. Och föresten det var en gubbe som var utklädd till Mr. bean på elmia. Han såg jätte rolig ut men som sagt ingen kan ju vara han som Atkinson kan. men några småbarn typ tyckte det var svin coolt att Mr. Bean var där så dom skulle förfölja honom eller nåt. haha.

idag blir det kalas hos Christoffer. Hans mamma fyller år. Lite jobbigt att jag ska vara så hes bara. Men då är det ju lite skönt att det bara är Hans farmor och hennes gubbe Gerhard som kommer för dom små kusinerna hade magsjuka. Då slipper jag spela memory iaf. ^^ haha! Jag kommer alltid 2a på det för Max är så sjukt bra på det och mitt minne suger! haha vilken ointressant information! men men.

Hämtade aldrig mina saker i Daniels bil igår heller så ni får vänta ännu längre på bilder från Elmia. Har ingen aning om hur kvaliten blev på bilderna men skulle tro att många blev dåliga. jag suger på att ta kort och speciellt när det är typ lite halvdåligt ljus som det var på rätt många ställen där inne.

Kommentarer
Postat av: Melina

grattis på namnsdagen ^^

2010-04-04 @ 12:00:22
URL: http://giraffidjungeln.blogg.se/
Postat av: Marri

Tack. :D

2010-04-05 @ 21:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0