längesen

Nu var det ett tag sen jag bloggade! Dåligt av mej. ^^ Men jag har inte varit hemma så mycket dom senaste dagarna..

I tisdags var Daniel och Junior här och vi drack lite och så för att Daniel har fått jobb. Grattis till han. :P hehe Jag, junior och ballen drog till McDonalds och åt mat på natten. ^^ Hade min fina sparkdräkt. <3 tihi.

Onsdag vaknade jag av att jag råkade slå till tangentbordet på datorn som stog typ 1 cm från min säng och jag låg helt sepe också. ^^ haha. Sen satte jag i laddaren till min mobil som hade dött och då fick jag sms om att jobba för en var sjuk så jag skyndade mej upp och ramlade direkt när jag reste mej ^^ Sen klädde jag på mej och åkte till jobbet. Som tur var var det inga poliskontroller så jag åkte inte fast för fyllekörning iaf. ^^ Men dom tyckte jag såg full ut när jag kom till jobbet så jag vet inte hur det hade gått om jag hade fått blåsa! tihi. hade lite kaos hos ormarna och grejer också. haha.

Torsdag jobbade jag igen. Jobbade ensam på zoo då så det var mycket att göra och jag var grymt trött och la mej ganska tidigt på kvällen sen. ^^

Idag var sara frisk igen så jag jobbade med henne. Det är ju fredag den 13e idag också men allt gick ganska bra ändå. Efter jobbet blev det en tur till bolaget och sen åkte jag hemåt. Jag vill aldrig mer uppleva den här bilresan iaf! Det regnade så mycket att jag inte ens kunde se vägen så jag fick köra 50 på vissa ställen så jag inte körde av. Sen blixtrade det och åskade typ hela vägen det var lite mys. :) Men sen slog blixten ner skit nära där jag körde så det small som fan och jag blev typ bländad.

Imorgon blir det mer jobb och sen byta till vanliga kläder och sen är det rocka billy kväll på croconilen. :) skoj.

Långt blogginlägg ^^ tihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0