Julradio.se <3

Nu är det äntligen lite julstämning för nu har min älskade julradio börjat! Är lite besviken på att dom la upp sidan i sista sekund för det krashade ju direkt. ^^ men nu är det igång. men nu känner jag på min huvudvärk att jag nog måste gå och sova snart.

just det jag klickade hem en ny mobil förut också. HTC wildfire. Nu sviker jag SonyEricsson ett tag. ^^ Har haft det sen jag gick i 7an tror jag. undrar hur många mobiler man har på en livstid. borde bli rätt många har ju iaf haft minst 10 än så länge och dom senaste åren har jag ju bytt jätte sällan typ. :O känner mej duktig eftersom jag har haft den jag har nu i över ett år! rekord skulle jag tro. :) nej nu ska jag sova så jag får lite mer somn inatt än jag fick igår natt. ^^ haha.

Natti <3

Kommentarer
Postat av: milla

Bra mobilval! Skriver från min wildfire nu.:)

2010-12-01 @ 13:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0