let it snow...

Igår kväll och inatt snöade det riktigt mycket faktiskt. :) Så det är jättemysigt ute nu.

kollade på Devil och Paranormal activity 2 igår. Tyckte ingen av dom var jätte bra. Devil var inte alls som jag trodde den skulle vara och Paranormal kändes inte som någon film man gör en 2a av. Det blev inte alls lika bra. men annars fanns det väl saker i filmen som var bra och så men men..

Kollade på nån sjuk film idag också. ^^ men den var så sjuk så den orkar jag inte skriva om här. hihi. Men jag tyckte den var jävligt komisk fast samtidigt jävligt sjuk och skum. haha.

nu ska jag sitta och lyssna på julradio ett tag till sen blir det väl att kolla på film resten av kvällen såg att det var många bra filmer på teve ikväll. men om nån har nåt bättre för sej som innehåller alkohol så hör gärna av er hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0