team övertrött!

Det skulle jag nog kalla mej, Sill och Melina idag! Fan vad vi har skrattat åt precis allt och ingenting idag alltså.. hihi.

Men iaf jag kom ju till Melina 11 imorse och hon sov och Sillen hade ju försovit sej och missat bussen så jag väntade på att Melina blev klar först och sen åkte vi iväg och hälsade på Christine i stallet och pantade så att vi kunde få plats med Sill i bilen. Sen åkte vi och hämtade henne i jössefors och sen till stan och vi kom dit typ vid 13.00 Så vi var ju bara 2 timmar senare än vi hade tänkt. Önskar faktiskt att jag också hade försovit mej för det var lite fuskigt. Men men. Vi kom iaf på när vi var inne på Mansion/Affection att vi ville till Charlottenberg istället. Så vi snodde mammas bil och åkte dit. Jag köpte ett par stövlar som jag nästan blev tvingad att köpa! hihi. Köpte även en (rosa <3) pincett och en dödskalle ring. Försökte hitta en klänning att ha på nyår också men hittade ingen för jag är så kräsen! Eller jag hittade en men den passade inte!! Störande.

När vi skulle hem och körde i en av dom små rondellerna på parkeringen till centret så fick bilen damp och gick rakt så vi tog en avfart för tidig i rondellen!! Skrattade typ ihjäl oss och fick åka och vända tillbaka till rondellen. hihi.

Nu orkar jag inte skriva mer för det är nog ingen som orkar läsa ändå! haha.

Måste bara!
"Hej påse, du håller väl ihop ända ner?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0