Vaken?

Sömntabletter? Ja tack. haha. Måste lära mej att sova på nätterna igen! stört!!

Jag kände mej duktig sm gick upp 9.55 imorse och gjorde mej iordning och GICK till Melina. Men när jag kom hit så var hon som en zombi och Sill hade missat bussen så jag var den enda som inte försov mej. woho! Känner mej sååå duktig. Men nu har Melina iaf hoppat in i duschen och jag snodde datorn lite. Måste ju underhålla mej själv här. hihi. Sen ska vi typ panta eller nåt så vi kan åka och hämta Sillen och sen gå på stan. Jag kan ju nästan lova att jag inte hittar nåt eftersom jag har pengar nu. För när jag är fattig så hittar jag alltid massor med kläder och skor som jag vill ha. Fan vilka tröga tangenter denna datorn hade btw... Blir galen snart. ^^

HG sitter och kollar på mej också. Han är söt.

Vad långt jag skrev nu fast jag igentligen inte har nåt att skriva om.. Känns som jag somnar här i soffan snart men jag ska hålla mej vaken hade jag tänkt.

Jag tycker Jens ska hämta Melinas Nintendo64 också!! Så vi kan spela Pokémon!! yaay. Pokémon äger!! haha

Nej nu måste jag sluta skriva och Melina kom ut ur duschen nu också. :) Det går ju framåt här i zombiland iaf! woho. Nej nu spårar det ur snart hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0