dfisbfk

Bloggade inget igår. Men det berodde mest på att jag hade praktik sen när jag kom hem fick jag värsta huvudvärken ever så jag bara låg i soffan tills det blev lite bättre sen drog jag till Älskling och då blev det värre igen så jag knarkade nån värktablett och la mej i sängen tills det gick över men då orkade jag inte dra farm datorn för då åt jag bara några smörgåsar som älskling hämtade till mej och sen sov jag. :P

Idag på praktiken var det rätt dött faktiskt. :P det var inte så kul. Men vi hade några äterbud för att folk inte tog sej in till stan pga snön. Hoppas det blir mer imorgon.

Igår på praktiken röntgade vi en sködpadda. Det var rätt kul faktiskt. :) Vi skulle kolla om den hade ägg men vi kunde inte hitta några iaf. :P Och så kollade jag på en kastrering. :O läskigt! Men det gick bra faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0