Filmfredag.

En riktig filmfredag är det idag. :P Eftersom jag insåg ganska tidigt att jag skulle sitta hemma och tråka idag så har jag bara suttit i soffan under eftermiddan/kvällen. Så jag kollade först på en film på disney channel som jag inte hade sett förut.. kors i taket. ^^ haha. Filmen hette iaf Alice, upside down, den var rätt så bra men väldigt barnslig. ^^ men det är kanske för att det är en barnfilm. :P Men eftersom jag är barnslig också så gillade jag den ändå. ^^ haha. Sen åt jag yoghurt och müssli och kollade på en film till. :P Galen i kärlek tror jag den heter på svenska? ^^ Minns inte så bra men... När jag började kolla på den så upptäckte jag att jag hade sett den förut men jag kollade ändå och den är lite dryg men ganska bra ändå...

Nu ska jag vänta på bättre tider, vilket jag skulle gissa på blir en grymt lång väntan men men. Får väl kolla på OS eller nåt ett tag och sen kanske kolla på nån mer film på voddler, datorn eller på teven.. Har ju inte sett the hangover än heller som jag har haft ett tag nu så kanske kollar på den innan jag lägger mej sen...

Lär inte träffa Christoffer nåt den här helgen heller. :O Eftersom han är ute nu och jag ska kanske ut imorgon och han kommer vara bakis hela dagen imorgon och jag kommer kanske vara bakis på söndag så det får bli en pojkvänfri helg tror jag om inte han ringer mej mitt i natten och vill komma hit men skulle inte tro att han gör det idag... :P

Nu blidde det ett långt blogginlägg. :P Och jag tror Arvika har fått ett nytt "varv"!! Känns som bilar har kört upp förbi här hela kvällen nu. :P vet inte vad dom ska hit och göra men..

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0