Hatar att komma på rubiker...

Slutade tidigt idag för att dom skulle ha möte och det ville inte jag vara med på så jag fick sluta redan vid kl 2 idag. :) Sen åkte jag och mamma ner på stan och kolla på fiskar och skulle köpa syrsor till Spindeln men dom var slut och jag hittade inga kul fiskar heller så vi köpte inget alls. :P Sen drog vi till McDonalds och köpte kycklingbitar. :) gott! Kyckling är ju faktiskt nyttigt Emma! ;)

Nu ska jag väl kolla på teve lite och kanske spela lite wii och sen vänta på att christoffer kommer hit ikväll när han har varit på matte...

Kommentarer
Postat av: Emma

jag vill också ha donken mat :S ska vi ta de nån dag? ;)

2010-02-17 @ 20:51:56
URL: http://takbox.blogg.se/
Postat av: Marri

Kanske. :O Nu har jag ju varit där nyss så jag måste vänta lite innan jag äter där igen så jag inte blir fet. ^^

2010-02-18 @ 17:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0