Heeeeeeelg!

Det var jobbigt att gå upp imorse! Ville bara stänga av alarmet och soooooova! Men det kunde jag ju inte så jag pallrade mej upp och drog iväg till veterinärerna. :P Vi hade ganska lugnt på morgonen och fikade med nån bonde. ^^ gulligt. Sen var jag med på lite allt möjligt under dagen. Kollade på när dom kastrerade en han katt, valpbesiktning, kloklippning på sövd hund och lite annat.

Sen var jag på stan med mamma och köpte lite alla hjärtans dag saker och kollade efter fiskar men dom får ju aldrig in nåt på altai längre. Får väl ta en tur till karlstad och köpa mej lite fiskar när jag har tid någon dag. Eller så kan jag ju köpa nån imorgon i charlottenberg när jag ska dit med Christoffer. Ska leta presenter till mej där. :D För jag fyller ju år om en månad!! :D JAG BLIR 20 DÅ! yaaay! Men det tråkiga är ju att vi inte fick tag på nån lokal så det går inte ha nån stor fest eller nåt så det sket sej. :P Men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0