Tisdag.

Tröttisdag. Jag har varit jätte trött idag men ändå stannade jag längre och var med på drop in på slutet av dagen. :)

Efter praktiken kom jag hem och åt mat och nu sitter jag och kollar på lite OS grejer. :) Kul att Sverige har ett guld nu. :) Grattis Charlotte Kalla! :D Nu låter jag som värsta sportnörden ^^ Men det är jag inte! :D

Är grymt sugen på något gott fika eller nåt men då måste jag åka och handla eller så måste jag baka så jag lägger nog ner det. :P Orkar inte röra mej typ nu. :P hehe.

Det har snöat idag också ju! Störande! Jag vill inte att snön ska försvinna men jag vill heller inte ha mer nu. :P men men dom sa idag att det skulle snöa hela veckan nu.. Det kommer ligga kvar tills juni eller nåt. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0