Torsdag

Det har varit en jätte stressig dag på praktiken idag. ^^ Men det gick bra ändå.. Glömde min matlåda hemma också så jag gick till statoil och köpte godis och åt istället. :P Har ju ändå ätit riktig mat varje dag hela praktiken så det gör inget. :P Fick köra hem en av veterinärerna imorse också för att hon hade migrän och då höll jag på att få bensinstopp men jag tog mej till st1 innan det hände.. men det var knappt tror jag för bilen ryckte som fan och den accelererade nästan inte. :P Trodde den skulle stoppa flera gånger. ^^ men jag lyckades :D tihi! När jag slutade för dagen fick jag köra lite foder till verken som en som jobbar där skulle ha ^^ Det var lite kul för då började min bil låta jättemycket när den stog på tomgången så han frågade om jag körde ett flygplan. :P haha! Får nog be Christoffer kolla på den där plåten eller vad det är som rasslar. :P

När jag kom hem fick jag mat och sen åt jag lite muffins från igår och några nya blåbärsmuffins som mamma hade bakat under dagen. ^^ Det var gott men nu mår jag illa av dom. ^^ plus att jag har fått huvudvärk också på allt. :P Får kolla lite mer på OS nu så kanske det går över. ^^ Eller inte. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0