God morgon! :)

Gick upp tidigt idag faktiskt. :O Eftersom jag gick och la med kl 4 inatt för jag satt och borstade albin halva natten. :P Mycket hår var det på den hunden och massor finns det kvar. Får borsta han ikväll igen så han får bort allt löst hår för han verkar inte gilla det. :P Och vi gillar inte att dammsuga dygnet runt för att golvet är täckt med hund hår. ^^

Hoppas att mitt paket kommer idag också. :) Men mamma åker ju till Karlstad nu och det står ju på henne och hon får ju smset om paketet så jag får väl hämta det när hon kommer hem igen i så fall. :P Ska även skicka tillbaka det andra paketet idag från cdon.com! Hoppas det går ganska fort att få tillbaka pengarna iaf. :)

Får se om det blir ut till helgen också. :O Vill egentligen inte på Tiki men ingen annan lär ju fråga mej om jag vill med ut så. Får väl bli tråkiga Tiki då. Har ju varit nykter 3 helger nu så det är dags att gå ut och ha lite kul tycker jag. :) Fick ju min lön igår också. 692 kr var den på. :O Inventerade ju i 6 timmar på babyproffsen i charlottenberg. :) Får väl snart ännu mer pengar också för den här ungdomsgarantin.

3 år och 5 månader med älsklingen idag också. <3 älskar min Christoffer massor. :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0