Inventering.

Sov hos Sussie inatt. :P Känns konstigt att sova borta sådär för jag saknar christoffer så mycket fastän det bara är en natt. :P När jag sover hemma flera nätter utan att träffa honom känns det inte så. :P hehe.. Aja vi gick upp kl 6 imorse och gjorde oss iordning och sen åkte vi till Babyproffsen och inventerade kl 7. :) det var inte så hemskt men det var jobbigt att stå upp hela tiden och räka om massa som man räknade fel hehe. ^^ Slutade kl 1 och åt mat på Donken. :) Sen gick vi runt lite och sen åkte jag hem. :O Nu sitter jag och väntar på bättre tider bara. :P

Jag har varit dålig på att uppdatera iår. :P men nu ska jag bli bättre igen. :P ska försöka ladda upp bilderna på åsnan i kyrkan från julafton snart också. :P hehe jag är inte så snabb när det gäller att orka lägga in bilder från kameran till datorn. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0