Nu är jag här igen ;)

Hej Marianne!
Hur mår du? Jag mår bra. Just nu sitter jag och lyssnar på musik och har precis kollat fin fina filmer på dig från nyår. Var du nykter då? ;) Har du kul på lan? Jag har kul här hemma. Vill du spela wii med mig någon dag? Jag tycker det var kul att spela wii hos dig! Fast du var bättre än mig, de var inte så kul. Vad är din favorit färg? Min är nog lila, fast jag kanske ändrar mig imorgon. Vad ska du göra nästa helg? Jag ska festa. Vill du med då? Vad har du gjort idag? Jag har fikat på stan med min pappa och lillebror, sen så har jag bara suttit framför datorn. Förlåt men jag måste erkänna en sak för dig.. Jag åt godis igår, marianne kålor och lys melk. Förlåt de var inte meningen. En sak till, jag åt precis en kebabtallrik. Förlåt! De var inte meningen men du skrev under att du äter chips så då tänkte jag att de var okej om jag också var onyttig. Känns som jag har varit otrogen mot dig bara för att jag åt godis och inte berättade, men jag lovar att de inte betyder nåt! Du betyder mest om jag måste välja mellan dig och marianne kåla.. Men ska vi jämföra dig och lys melk så vette fan alltså. Men jag hoppas vi kan va vänner ändå?

Ha de bra!
Hälsningar Emma, din granne

PS
Ska vi gå ut å gå med hundarna på måndag?
DS

Kommentarer
Postat av: Marri

Haha! Fint "brev" Emma. :P Jag åt också godis igår. ^^ Så det gör inget.

2010-01-24 @ 12:43:51
Postat av: Emma

ja la ner mycket tid och omtanke på de :p

2010-01-24 @ 13:19:03
URL: http://takbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0