Ny design.

Nu har jag ändrat lite på min blogg. :) Det blev väldigt gulligt tycker jag. :D Emma hjälpte mej eftersom jag är värdelös på både photoshop och koder och skit. :P Fast jag var ju såklart med och bestämde hur det skulle se ut.

Ganska otroligt att min blogg inte har varit rosa förens nu. Nu känns det lite mer som jag. ^^ Emma var snabb att slänga in ett inlägg också när jag kollade på en snigel i mitt akvarium som jag inte vill ha där!

Vi har grejat halva dagen med våran fina överasknings grej också. :D Ska bli kul att se vad dom andra tycker om den. ^^ hehe. Jag tror nog att det blir bra. :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Ninni är nyfiken! :D

2010-01-29 @ 20:49:53
URL: http://takbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0