wii dagen. ^^

Idag har jag spelat wii hela dagen och jag skojar inte! Jag är helt slut i huvet och kroppen, har jätte ont i hälarna för att jag har stått upp så mycket. Har jätte svårt att skriva det här inlägget för högerarmen gör bajs ont så fort jag rör på den och speciellt när jag lyfter något som typ wii dosan. ^^ hehe. Men jag har ju haft några små pauser när jag ätit, gjort fruktsallad, varit på toaletten och när någon annan håller på att spela. ^^ men det är inte mycket vila här inte. :P hehe. älskar wii <3

Nu blir det nog mer wii sen en snabbdusch tror jag och sen ska jag sova. :O Imorgon blir det möte kl 15.00 och sen blir det LAN med pojkarna. :D kuul. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0