Arvikafestivalen <3

Fullt upp igår. :) Åkte och badade med Christoffer igår på ingestrand och fick mej lite färg! :) Gött! Sen drog vi hem och åt och grejer och sen blev det att hämta ut armbanden och sen åkte vi hem skyndade oss att supa lite på typ 30 minuter och sen vidare till Rajjens och spelade bowling. :) Jag vann! Jag äger på bowling ju! :D Sen efter rajjens blev det hem hämta dricka och sen vidare till campingen. ^^ Sen minns jag inte allt för mycket av det men vi var på donken på hemvägen och åt iaf. :P

Ska försöka få hit folket och börja dricka snart! Jag vill ju komma igång och gå iväg till festivalen! :D Tror inte det var något bra band idag men det får väl bli att träffa trevliga folk och sitta i öltältet och bli fattig. :D Jag kommer nog vara pank ganska snart ^^ Nej nu måste jag ta en smörgås och en återställare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0